Drogie Klientki.
W związku z zaistniałą sytuacją, chcielibyśmy wytłumaczyć Wam kilka faktów. Przede wszystkim, jak wiecie, salon od poniedziałku mamy zamknięty. Do kiedy? Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie tego określić. Dlatego napisaliśmy, że „do odwołania”. Dlaczego zamknęliśmy? Nie z powodu braku odpowiedniego zabezpieczenia, bo to jak również wiecie, mamy zawsze na najwyższym poziomie. Dezynfekcja, sterylizacja medycznym autoklawem, materiały jednorazowe, rękawiczki, papierowe prześcieradła na fotelu dla każdej Klientki, maseczki.. Można by wymieniać niemal bez końca. Podczas każdej wizyty, przy każdej Klientce, stawiamy przede wszystkim na bezpieczeństwo. Efekty zabiegowe również są ważne, ale NAJWAZNIEJSZE JEST BEZPIECZEŃSTWO.
Dlaczego więc zamknęliśmy, skoro poziom higieny mamy na wysokim poziomie? Duża część z Was sama chciała przełożyć wizytę (nie odwołać). Do innych sami zadzwoniliśmy i poinformowaliśmy o naszym rozwiązaniu. Niestety, sytuacja jaka panuje w naszym kraju, i doświadczeni błędami innych krajów Europy, nie możemy bagatelizować powagi problemu. W chwili obecnej, w naszej pracy nie jesteśmy w stanie zapewnić Wam w 100% bezpieczeństwa. Nie możemy wykonać żadnego zabiegu zachowując odległość m.in. 1,5m od drugiej osoby. Jest to fizycznie niemożliwe.. I choć moglibyśmy po każdej wizycie czyścić i dezynfekować salon, to jednak podczas zabiegu istnieje duże prawdopodobieństwo, że coś złego może się wydarzyć.. A skoro w naszej pracy bezpieczeństwo Klienta stawiamy ponad wszystko- sami rozumiecie, że wstrzymanie się z wizytami było jedynym słusznym rozwiązaniem. Jednak fakt, że nie ma nas fizycznie w salonie nie znaczy, że nie pracujemy dla Was! Otóż cały czas jesteśmy do Waszej dyspozycji- możliwy jest kontakt telefoniczny, mailowy czy przez Facebooka. Jeżeli tylko macie jakiekolwiek pytania odnośnie zabiegów, pielęgnacji, kosmetyków czy nurtuje Was cokolwiek z kosmetologii- zapraszamy do kontaktu ☺ Teraz mamy świetną okazję, aby nadrobić zaległości z domowej pielęgnacji
Pamiętajcie, że nadal jesteśmy dla Was otwarci- tym razem tylko online, ale kontakt z nami jest cały czas;) Nasz kosmetolog z miłą chęcią odpowie na Wasze pytania.
I ostatnia kwestia- zamówione kosmetyki na pewno trafią do Was w obiecanym terminie Doszły nas słuchy, że kurier już je do Was wiezie.
Serdecznie pozdrawiamy i do zobaczenia ponownie w gabinecie,
Salon Bonjour
516-310-516